TNC-X παρουσίαση

Πριν από λίγο καιρό αποφάσισα ότι επιτέλους χρειαζόμουν ένα tnc για τις διάφορες εφαρμογές στα ψηφιακά και κυρίως για το APRS. Ψάχνοντας για κάτι οικονομικό πάντα έτσι που μας καταντήσανε έπεσα πάνω στο TNC-X. Το συγκεκριμένο tnc το έχει σχεδιάσει και το πουλάει ένας συνάδελφος από τις ΗΠΑ, ο John Hansen W2FS.
To tnc δουλέυει πάντα σε KISS mode και αυτό το κάνει πρακτικό για πολλές εφαρμογές όπως APRS digi και iGATE. Επίσης συνεργάζεται άψογα και με το Raspberry Pi ,ακόμα και με USB to RS232 adapter.


To tnc έρχεται σε διάφορες εκδόσεις οι οποίες είναι:

1) σε ΚΙΤ
2) έτοιμο φτιαγμένο
3) με ή χωρίς USB

Ακόμα μπορείτε να αγοράσετε και κάποια extras που όμως είναι απαραίτητα όπως το enclosure(κουτάκι) του tnc, που του δίνει την ωραία και σουλουπομένη μορφή που βλέπετε στην πρώτη φωτογραφία.
Το ΚΙΤ μαζί με το κουτάκι του βγαίνει στα 68$ και περίπου άλλα 12$ για μεταφορικά στην Ελλάδα. Συνολικά η τιμή του είναι 60€ και το έχετε στο σπίτι σας στην Ελλάδα. Η πληρωμή γίνεται μέσω paypal και γενικώς η εξυπηρέτηση είναι άριστη. Τέλος η αποστολή είναι πάρα πολύ γρήγορη αφού από την στιγμή που έκανα κλικ στην παραγγελέια μέχρι και να το έχω στην πόρτα μου έκανα 10μέρες συνολικα!!!Τέλος ο John σας δίνει και tracking number για να βλέπετε την πρόοδο της παραγγελέιας σας.

Για εσάς που θα διαλέξετε το έτοιμο δεν έχω να πώ κάτι μιας και το μηχάνημα είναι σχεδόν plug & play. Για τους άλλους που θα πάρουν το ΚΙΤ έχω να τους πώ ότι είναι πολύ εύκολο με πολύ ξεκάθαρες οδηγίες. Εμένα συνολικά με πήρε περίπου 2 ώρες να το τελειώσω μαζί με το testing συμπεριλαμβανομένου και διαλείματος για καφεδάκι.


Ακολουθούν φωτογραφίες από το δικό μου TNC-x











73 de SV1JRF

PS: Περισσότερα στην Coastal ChipWorks, http://tnc-x.com/


Popular posts from this blog

Delta Loop Antenna 10m-11m + Balun 4:1

DVRPTR v1 - Repeater Interface Cable Schematic